As Terras Baldías
Egofotomatón


Rexouvea sen medo

Agromando

Me siento sucio,pero es por un buen motivo...
Bon voyage,excelencia
Territorio Blog
O "canón" occidental
Blog de los comentarios a la última entrada del bl...
Por brevidade que non quede
Monárquicos
Explorando
Emulando a Alierta
Policías e ladróns

Sementeiro

03/2005 - 04/2005
04/2005 - 05/2005
05/2005 - 06/2005
09/2005 - 10/2005
10/2005 - 11/2005
11/2005 - 12/2005
01/2006 - 02/2006
02/2006 - 03/2006
03/2006 - 04/2006
05/2006 - 06/2006
06/2006 - 07/2006
10/2006 - 11/2006
12/2006 - 01/2007
01/2007 - 02/2007
03/2007 - 04/2007
04/2007 - 05/2007
05/2007 - 06/2007
10/2007 - 11/2007
11/2007 - 12/2007
12/2007 - 01/2008
01/2008 - 02/2008
02/2008 - 03/2008

22/5/06

A clave


O pasado venres era a data sinalada para o estreo do Código da Vinci ,a adaptación cinematográfica do best-seller de Dan Brown.Poida que dende "Lo que el viento se llevó",ningunha das versións cinemátográficas dunha novela que se teñen feito, causara tal nivel de expectación.

Conflúen moitas claves e sinerxias para explica-lo impacto dunha obra destas características.Entre elas,atopamos a feroz campaña publicitaria que encumiou a Brown ao Olimpo dos escribidores multimillonarios(estímase que a venda dos corenta millóns de exemplares lle reportou a bonita cifra de trescentos millóns de dólares).

Adoitaba dicir Juan Kastro,-Chexire para o blogomillo-que "S.Pablo fóra o maior experto de marketing da Historia".E non lle faltaba razón...

Seguindo os pasos deste "pecador arrepentido",o autor de "Ángeles y Demonios" orquestou unha campaña publicitaria coma poucas se lembran.

Coa súa intriga pseduo histórica-relixiosa puxo en pé de guerra a colectivos sociais tan dispares coma o Opus Dei(por certo, a editorial norteamericana que se fixo cos dereitos do Código,ven de reeditar "El Camino"),a NOAH-ten coña-(Asociación de Albinos Americanos),a Igrexa Ortodoxa bielorrusa,historiadores e teólogos,a unha monxiña de Westminster...Todos eles vencellados polo marabilloso fenómeno da publicidade indirecta."Que falen mal,pero que falen",debeu pensar o bo de Dan.

O estratosférico triunfo da trama encabezada por R.Langdon,non é máis que a escenificación recurrente dese virus ibérico que nos leva a adora-lo estranxeiro en detrimento do produto nacional: AUPA J.J.BENÍTEZ!

Etiquetas: , ,

---------------------------------------------

3 Comments:

Blogger Uz said...

Igual que o meu colega Cibergaiteiro (cibergaiteiro.blogspot.com), volves à vida (metaforicamente) hoje, 22 de maio. Que vos dariam de comer???

Enfim, já que estás de volta, aceitas um convite? http://madeiradeuz.blogspot.com/2006/05/meme.html

Se não o reenvias a mais 5 pessoas, o céu cairá sobre a tua cabeça, anjo pecadorrr ;-)

7:50 p. m.  
Blogger Cabaleiro Sentai said...

Hala, y vuelves así, como si nada. Sin pedir perdón a la gente, sucia bastarda, que cada día abríamos tu blog con la tristeza de tu supuesta muerte.

Tu próximo post debería ser una foto tuya de rodillas.

He dicho.

7:09 p. m.  
Blogger Anxo Caído said...

Home Pablo!!Canto tempo levabas sen chamarme "sucia bastarda"...Bótanse de menos estas mostras de afecto.O da foto de xeonllos, xa che dixen que era negociábel.


PD:O día da miña morte haberá un exhaustivo post.

12:48 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home